top of page

С обич за България

На първи март учениците от клуб „Моят град – традиции, нрави и обичаи“ представиха поетична композиция в зала „Орханиец” на Исторически музей – Ботевград.

Под наслов „С обич за България“, възпитаниците на ПГТМ “Христо Ботев“ проследиха събития и факти от Освобождението на България от османско иго.

С емоционалните си стихове и компютърна презентация учениците успяха да развълнуват своите връстници, учители, родители и граждани.

„Ето ме, аз съм България! Вървя по земята от тринадесет века. Сях и жънах тази земя край Балкана. Думите ми са ясни и чисти като пирински върхове. Песните ми са звънливи, като Рилски ручеи. Аз имам житата на Добруджа и дъхавите ливади на Родопите. Дунав и Черно море целуват бреговете ми.

Аз съм България - обичайте ме за яркото слънце и жарките рози! За отрудените ми длани и за мирното ми небе. Вярвайте ми, помнете ме и ме носете в песните и в душите си!“

Изявата е по проект „Твоят час“, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.

Избрано
Последни
Архив
Търсене по ключова дума
bottom of page